Friday, August 8, 2008

The Notebook.




Sape dah tgk cite ni,angkat keyboard!!
Rugi sape x tgk lagik,pegi tgk skang.
Filem ni tahun 2004,lame dah.Aku telah menonton filem ni hampir 10 kali kot.Sangat cair melihat mata Noah merenung Allie nih.Waduhhh.ade lagi ke lelaki zaman skang yang mencintai pempuan camtu?

Aku dah mule tgk Ryan Gosling ni dari die kecik lagi.time tu die belakon cite kanak2 ribena lagi.tapi mmg dari dulu la die mencairkan aku.mata dan senyuman die.pehhhhh.
Jalan cerita filem ni tersusun dan mudah difahami walaupon korg tgk dalam keadaan kaki ke atas.Kalo nak tau sinopsis die,korang search la kat yahoo ke memane,byk sgt dah sinopis die.

The truest love.Kalo nak tau,si hero Ryan Gosling memule becinte dgn heroin Rachel McAdam dalam cite ni la.Betul2 becinte di luar tabir,dibelakang kamera.Dorg becinta gile2 jugak la macam dalam muvie ni.Dorang berdua ni juge ade menang Best Kiss Award 2005.Gile lah!Dan kat atas pentas tu,dorg tunjuk skali praktikal best kiss tersebut.






Tapi..tapi..jodoh dorang x bape nak panjang macam dlm muvie ni.dorang clash x lame pastu.
"She's the greatest love i ever had."Ryan mengeluarkan kenyataan tersebut tauuuu.gile charming kannnnn??Itu lepas clash tu,mase becinte ape kenyataan ntah die kuarkan.


But then aku dgr,dorg becinte balik pulak.Ok jugak.aku sukeeeee!Mayb tu gossip je kot.dorg penah dilihat besame2 jugak recently.mayb masih bekawan.ntah la.pape pon..they are my fav couple oke.
Ever.





No comments: