Friday, December 5, 2008

it's about time..

Bila nak belanak nih?

Hari-hari aku sebut ayat tu.Kain batik yang kupakai hari-hari tak basah lagi dengan air ketuban.Tiada juga tanda-tanda pendarahan juga pelendiran.Kontraksi ada juga rasa,tapi kejap kejap je.Pastu hilang dalam masa setengah jam,paling lama.
Kawan-kawan yang terdahulu ada yang beranak 35wks,37wks..

AKU?hari ni dah genap 39wks tahu!

Maybe esok kot.tak pun lusa.
Yang penting sebelum due date la hendaknya,sebab orang kata induce sakit.haih.

Mari bedoa supaya semuanya selamat.Aminnnnn.

1 comment:

KiTTuN said...

Semoga selamat melahirkan baby yg comel, sehat & sempurna. Utk ibu lepas beranak nanti jgn lupa berpantang. Rahsia utk kekal awek muda.