Thursday, July 23, 2009

celupaq!

Itulah mulut anak buah laki aku.celupaq betui.ada bermacam kisah untuk membuktikan keceluparan mulutnya.

Nama dia Dayana Athirah,berdarjah 2.
Kakak dia Damia Qistina,berdarjah 3.sekali tengok macam kembar.
Dayana ni nama manja dia Baby.Dia alergik ayam dan telur.boleh gak makan tapi dengan jumlah yang sedikit, kalau tak timbul ruam merah kat kulit dia.
Hari tu mak mertua aku masak sambal telur dengan ayam cili. Si Baby ni nak pergi makan nasik la.tengah dia nak cedok sambal telur...

Damia : Baby,ko takleh makan telur tu!
Baby : Takpelah,aku makan ayam lah.
Damia : Weh,ayam pon kau takleh makan lah!
Baby : Abes tu aku nak makan ape? pan*** kau?(dengan muka bengang)
Pecah perut aku gelak guling guling guling.

*ni gambar masa buffday Baby,tapi Damia dapat kek jugak.


2 comments: