Wednesday, February 16, 2011

Downloading...

Aku memang pemalas donlod lagu, apatah lagi movie. Sebab.. Sebab aku takde masa, satu. Dua, sebab broadband aku limited. Tiga, sebab aku malas. Jadi, langkah paling mudah, request kat orang sama ada melalui bluetooth, ym, email dan terbaru BBM. Sungguh mudah.

Aku pendengar setia Fly FM. Jadi aku update jugak dengan lagu-lagu english baru ni. Tapi kadang-kadang tajuk pon taktau. Kalau tau tajuk, penyanyi taktau. Kalau dua-dua taktau tapi aku teringin gak nak tau, aku akan google dengan menaip lirik korus lagu tersebut. Contohnya tadi aku taip kat google "it's a quarter after one, i'm a little drunk and i need u now" dan keluarlah Need You Now- Lady Antebellum. Hahahaha. It's a smart way for lazy ppl to figure something out rite?

And i just figured out that Lady Antebellum is a group,too.

Oh, aku memang dari kecil suka lagu english. Hobi aku kumpul lirik lagu english. Sejak skolah lagi sampai skang. Sangat tebal koleksi lirik lagu aku. Sama tinggi dengan aku dah kot kalau kumpul-kumpul.

Okay that's all for today. Heeeee.



4 comments:

izawati ahmad said...

kenapa nama dia macam binatang antelop tu?

anyway samalah kalau tatau siapa dia google lirik.

naya said...

what's antelop?

merahitujambu said...

mudah je skang kan..tak tahu je search google..mudah..pantas..lau tak pantas time x bayar bill tenet.=p

naya said...

trueee!