Thursday, February 25, 2010

I wanna learn something new.

I want to and i have to. Aku rasa macam sia-sia sangat kalau tak belajar extra kemahiran dalam hidup ni. Umur dah nak tua ni. Satu-satunya kemahiran aku sekarang hanyalah menukar pampers Rayyan dengan mata tertutup pada jam 3 pagi. At least aku nak kemahiran yang boleh mengisi masa lapang selain mendatangkan moneyyy. Dan of course kemahiran itu mestilah yang aku minati.

Kelas menjahit? Bukan jahit baju kurung ye, juga bukan jenis pakaian lain. Belajar jahit barang yang fancy-fancy sahaja. Contohnya seperti rahasia. (nanti kamu tairu)




Memasak? Masakan western of cos. Untuk perut somi dan anak-anak juga. FYI, i never cooked anything heavy since i got married. Hanya megi kari,puding dan bubur anak saje. Pengakuan gittew.



Baking? Ini memang minat aku ni. Dulu dah pernah baking donut, simple cake, pizza dan roti. tapi hanya amatur. Kalau boleh, nak amek kelas dan go pro! Niat dihati lama dah nak bukak bakery -_-


Decorate cupcake? Interesting bukannnn? Buffday Rayyan bole bwat kek tambahan :) I loikeee!


So, waddaya think? Sewing, cooking, baking or decorating? Atau atau yang lain? Atau continue saja dengan kemahiran luar biasa aku tu?



2 comments:

akiss. said...

go for menjahit!

jahit apa2, juai. berbaloi2. =P

naya said...

yes yes.

i know ure my 1st buyer aite?
*jelim wallet akiss laju2