Thursday, September 30, 2010

Long pause.

It's been a while, i know, since i last update my blog. I've been doing a lot of thinking. Critical thinking. Hehe.

Aku actually considering untuk sambung balajar,part time, amek degree. For higher grade and better salary, of course. A lot of thing to consider too. Rayyan and family, the time, the fees, the stress and it's all on me. Just me. Sebab nanti, aku yang kena hadap sume, bukan orang lain an an an an? And the age is definitely not an excuse for not furthering studies. Yes, i know. I figure that.

So,lepas dah tanya pendapat beberapa puluh orang, most of them support suruh aku sambung. Moral support. Setakat ni takde lagi bagi financial support. Ahaks.

Application pun aku dah hantar, tapi masa tu aku masih 90% considering, tapi tetap hantar sebab tarikh tutup dah dekat. So just wait and see, sebab start kelas bulan Disember. Buffday rayyan is also on December, so sebagai mama yang excited dengan buffday anaknya, aku jadi serba salah balik. Oh damn. Abaikan, aku memang lalang. Aku rasa kalau aku bukan manusia, aku akan dicipta Tuhan menjadi lalang. Haih.

Aku perlukan pemberi semangat yang memberi semangat berapi-api pada aku tanpa putus. Thanx to my dunia akhirat sahabat,Yanie. Pemberi semangat nombor satu, dan tahniah juga. Aku dapat 2 orang anak buah tahun depan. Yehhuuu!! Dan pemberi-pemberi semangat yang lain, sila teruskan memberi semangat. Aku perlukan kekuatan mental yang padu untuk meneruskan sisa 10% yang tertinggal itu. Temasih uolls.





Nanti i banje uolls gula-gula.

No comments: