Thursday, August 6, 2009

lesen dan setem.

Semalam,5 Ogos 2009,genap 2 tahun aku berkhidmat dengan kerajaan.tapi tak konfirm lagi ;p harus pegi kursus induksi selama 11 hari dan kursus BTN selama 5 hari baru lulus.gilak apa nak tinggal anak selama itu?dah la aku ibu menyusu.sayang la susu kering sebab pegi kursus.HAIH.

Semalam,5 Ogos 2009,aku lulus test JPJ lesen D.rasa nak lompat-lompat je depan pegawai JPJ tu.baru la rasa lepas separuh daripada beban yang terpendam.aku tau agak lewat aku dapat lesen ni.dulu time muda tak heran nak amek lesen.bawak skuter je kemana-mana mau pegi. easier what?skumpit sana sini.sekarang dah ada anak barulah aku sedar betapa pentingnya ada lesen kete..hahaha.well,i'm doing this for Rayyan :)

Semalam,5 Ogos 2009,aku dengan somi pegi tengok filem Setem.berbaloi-baloi weh!

Memang kami laki bini wajib tonton lakonan Afdlin Shauki ni.tambahan pulak,arahan Kabir Bhatia.barisan pelakon semua mantap.takyah tengok berdasarkan aksi yang merbahaya,tengok mimik muka dah mencukupi.dan tolong laaa,cair gila aku tengok si Bront ni.takpela,dia belakon jahat pon aku suka dia.takpe la muka macam bangla pon,aku suka dia jugak.time dia acu dua pistol kat polis tu,haiyo mak aihhh lah.geram!



No comments: