Tuesday, March 29, 2011

I am still me.

Ya, aku dah kurang bunyik kat Facebook dan blog. Tapi, masih lagi berbunyi jugak. Nak tengok aku banyak bunyi? Sila ke twitter.com/eleanakamal. Aku berkicau hampir setiap minit di sana. Keluhan, sungutan, makian, ketidakpuasanhati, gurauan, luahan segala, ada di sana.

Life? Fine. Still holding on. Sometimes feels like losing track and i figured out whats make me strong are family and friends. Eh, memang untung ada anak macam Rayyan. His smile could brighten up your day. Suddenly u feels like rainbow coming out of nowhere in your gloomy day. He is the best thing happen to me. I couldn't ask for more. Well, i want a couple of kids more, yet Rayyan is the best.

Dan, sangat rugilah siapa tak berkawan baik dengan Hariyani Muspat. Dia kawan terbaik walaupun dia mandi lama dan aku masih tak faham kenapa. Dia tau bila aku sedih, dia ada kat situ walaupun aku tak mintak. Dia faham segala situasi aku walaupun dia tak berada di situasi tu. Terima kasih, kawan. Kalau boleh kau beranak nanti aku nak sambut anak kau tapi apakan daya masa tu aku tengah final exam. Mungkin anak kedua. Atau kita berbesan saje lah nanti.

Speaking of which, my final exam is just around the corner. 2 paper on April, another 2 on May. Sekelip mata je tu. So, kena study habis-habisan. Kena fokus. Sebab kadang-kadang terasa gak bengap dalam kelas bila lecturer ajar aku ternganga. Kena kejar abes-abes. I will. I have to.

And lastly, Iza, somehow this post has raise my spirit almost to the top. It's like an injection without the stinging pain. And somehow, although it just a short paragraph, it brought a bit of tears in the corner of my eyes and a goosebumps too, can u believe that? Thanx Iza!

Good day all of u!


2 comments:

merahitujambu said...

best kan dpt kawan macam tu..

naya said...

of course :D