Monday, August 16, 2010

Berat turun lagi.

Yes, turun lagi. Another 2 kilo. *shuffle kegembiraan laju-laju.

Dan mengikut perkiraan, ini bukan disebabkan berpuasa. Sebab time aku timbang tu, baru sehari setengah puasa. Kalau turun pun 500 gram, pastu lepas berbuka naik 3 kali ganda.

Aku syak ini perbuatan Phytolacca, si ubat kurus yang apak buat. Botol pertama, turun 2 kilo. Botol kedua turun lagi 2 kilo. Hell yeah, 4 kilos baybeh!

Aku malas nak cakap, dulu lepas bersalin aku gemok dowh. Masa bujang berat aku 50 kilo. Masa sarat menandung 9 bulan berat aku 69 kilo boleh? Lepas beranak 57 kilo. 2 month after that 61 kilo kau boleh tak? Gemok dowh. Pastu menten je 61 kilo macam har. Lepas makan ubat homeopathy tersebut, turun secara slow, 4 kilo and that make me 57 kilo now. Peh!

Dan ubat ini tak buat magic ye tuan-tuan dan puan-puan. Bukan makan ubat ni saje bole tros kurus. Kalau camtu, apak saya pasti billionaire sekarang. Rambut mesti kena buat macam Dr.Rozmey. Ahaks! Ok ok. Semua ubat kurus pun kalau korang guna, makan kena jaga. Btol? Sama jugak ubat ni. Makan jaga la. Aku tak makan malam. Paling lewat 7pm. Nasik lemak jauhilah. Special K trylah. Gitu-gitu lah. Tambahan aku minum ECPI.

So, kalau mau cuba ubat ini, boleh la contact aku tanpa segan silu. Sila emel aku di eleana.ak@gmail.com

Kalau anta burung merpati suro dia carik Abu. (kucin jantan kurus kaler kelabu, ekor panjang. Slalu tdo berlengkor depan umah)

Semoga cepat ke kurus. Bye!

No comments: