Tuesday, August 10, 2010

harus beli.

Untuk manusia yang kemaruk facebook seperti aku ni, yelah aku manelah selalu hang out dengan kawan-kawan seperti remaja dulu, kena la bersosial di facebook kan. apa salahnya mengeratkan silaturrahim kan, er sambung balik, untuk manusia seperti aku ini, aku rasa aku harus mempunyai handphone android. setuju? angguk laju-laju.

tapi, pulus ada tuan? haha. ingat nak angkat BB white edition tapi takde video call, camne nak 3G dengan ayang-ucuk-ucuk-anje-mama tu dikala berjauhan? pastu takde GPS lak tu. dikala sesat takkan nak call laki aku je? dibuatnya dia tengah membuta ke, tido tak sedar diri ke, bukankah GPS yang menyelamatkan kita? yelah, selain bertanya pada orang yang lalu lalang kan.

Pastu ura-uranya kerajaan nak mengharamkan BB? Mak ai, itu memang provokasi bersahaja oke. Pengguna-pengguna BB pasti mengamuk sakan termasuk laki aku yang sedang kumpul duit beli white edition. Kena tunjuk resit pembelian untuk reimbursement ah camtu.

So, i am here looking for android phone preferably by Motorola. Aku memang hantu motorola. Sejak Talkabout sehingga ke V3 RAZR membawak ke V9. Aku obses dengan motorola. Aku harus ada Motorola Dext!



No comments: