Tuesday, May 4, 2010

Phytolacca, si ubat kurus.

*gambar kurang jelas.

Berhasil.*muka serius

Aku sendiri adalah testimoninya. Beli di kedai apak (di sponsor sebenarnya). Makan ubat ni seminggu dah turun 2 kilo. Ia adalah ubat rumusan homeopathy, manakata tiada kesan sampingan. Kiranya makan dengan perut kosom kosong pon bley. Ubat homeopathy tak berumahtangga di buah pinggang anda macam ubat hospital itu yea.

Budak Phytolacca ni bukan macam ubat kurus lain. Dia takde effect buang air besar atau cerry berry. Ia membuang lemak berlebihan melalui pembakaran dan mengeluarkannya melalui liang peluh. Satu lagi kelebihannya adalah mempercepat dan membaiki kadar metabolisme seseorang supaya kesan pengurangan berat badan dapat dilakukan secara semulajadi. Begitulah.

Phytolacca ini tidak memerlukan kelulusan KKM kerana ia tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Semua persediaan homeopathy tidak diwajibkan mengambil MAL. Jadi, jangan nak risau sangat ada lesen ke takde lesen.

Ubat dia kecik-kecik, bulat-bulat, manis-manis. Jangan nak fobia telan ubat sangat yea. Ubat homeopathy bukan ditelan, tetapi dikemam. Macam gula-gula gitew.

Harga pon tak bape nak mahal, RM 22 sahaja. Kalau mahu order, sila inbox FB saya atau emel saya di eleana.ak@gmail.com.


No comments: