Monday, August 2, 2010

Berkenaan lif.

Ya, ini post dengan berkenaan lif. Ala, lif yang korang masuk, TEKAN butang dan bawak korang naik atas laju-laju tu. Ada kat ofis yang bangunannya tinggi, kat kondo, shoping mall etc.

Banyak-banyak lif, lif kat ofis yang paling pissed me off. Sebab kat rumah takde lif, dan seminggu sekali kot gi shoping mall. Jarang jumpa.

Lif kat ofis hari-hari jumpa.

Ada satu hari, aku memang habitat sampai ofis awal pagi. Seawal 7 pagi. So, lif memang clear la time-time gini. Aku sampai ground floor, TEKAN butang yang menunjukkan tanda naik ke atas. Ofis tingkat 8. Yea, lapan. My lucky number u know?

Pastu lif terbukak dan aku masuk. Aku posing baik punya kat tiang tepi tu. Bwat muka cover hensen sebab ada CCTV kat sudut lif tu. Mana tau ada jejaka hensen sedang memerhati ke an. So aku terus posing, dan posing lagi. Tetibe aku tersentak, wadehal tingkat lapan lama sangat ni mennn?

Yelah kan, posing sangat, sampai lupa nak tekan butang yang ada nombor lapan. Adalah dalam 3 minit lebih aku posing dalam lif tu. Dan kejadian ini hampir setiap bulan berlaku kat aku. Kempunan nak jadi model katakan.

Ok bye.

moral of the story: TEKAN dulu butang lif, baru posing.

5 comments:

merahitujambu said...

BAHAHAHA...umah sy ada lif..xleh lari dr lif lau x nek tangga la..huhu..

kepantang jumpa lif ke kepantang jumpa cermin kt lif ni???bahahaha..

model x berbayar...model lif

naya said...
This comment has been removed by the author.
naya said...

kepantang tu ape laks?

macam jampi serapah je bunyinye ;p

izawati ahmad said...

esok kalau you naik lif ingat cerita i ni okay..

cerita pasal perempuan yang naik lif sorang-sorang, sedap-sedap dia berposing dalam lif sekali tengok ada orang sebelah dia tap hadap ke dinding.

well, have a nice day mama yayan :p

naya said...

sama ada i start naik tangga esop atau tunggu pukul 8 orang ramai baru naik lif.

:D