Wednesday, June 16, 2010

Balloom!

Seperti yang semua sedia tahu, anak saya gilakan bola dan balloon. Sangat-sangat gilakan bola dan balloon. Sampai mengigau-ngigau saban malam. Kat rumah, bilangan bola dah melebihi bilangan ahli keluarga yang dikumpulkan semuanya semasa hari raya. Saya bercakap benar. Pelbagai size, warna dan rupa. Saya dah ricky dah untuk buat kek bentuk bola di hari jadi anak saya. Sangat hensen dan rare kek itu.

Ok, semalam saya, somi, anak dan rakan-rakan keluar outing ke BB dan Pavilion. Kebetulan pula ada event berasaskan balloon (lupa nama event), something like 'Indoor Biggest Balloon Ride' di centre court Pavi itu. Jadi anak saya went craaaazy!!

*ayan goes like "BALLOOOOOM"!


*the balloon man.



*free balloon sculpture for Ayan ;)



*waiting for free sculpture from Mr. Clown



*a machine gun sculpture and a new red 'poom'!



*ya, dat's me and him ;)



*happyyyy!


No comments: